سكس اختي – زبري يتراقص في طيز اختي الصغيرة – قصص سكس محارم

سكس اختي

سكس اختي – زبري يتراقص في طيز اختي الصغيرة – قصص سكس محارم

سكس اختي – زبري يتراقص في طيز اختي الصغيرة – قصص سكس محارم

بدأت قصتي مع اختي من صغرنا ,لما كنت انا وهي صغيرين كنت بلعب معاها العاب عنيفة لأني مكنش ليا اخوات صبيان ,اقوم احضنها من ورا واوقعها علي الارض وافضل اضرب فيها زي المصارعيين فتروح تبكي عند امي فتييجي امي بعد كدا تضربني ,وبعد ما امي تضربني تييجي اختي تفضل تستسمحني وتترمي في حضني فاخدها وننزل نكمل لعب في الشارع وهكذا ,مرت الايام وكبرنا (بقي عندنا 18 سنة لأننا توأم) بس مازلنا بنام انا وهي في نفس الاوضة بس علي سريرين منفصلين ,انا كنت اشطر منها في الدراسة ,وفي السنة دي ابويا وعدنا ان اللي هينجح بتفوق هيجيبله تابلت وفي السنة دي نجحت انا بتفوق زي كل سنة واختي يدوب كل المواد كانت مقبول ,ابويا زعل منها وعشان كدا نفذ وعده وجابلي انا بس تابلت ومجابش لأختي حاجه ,انا طبعا فرحت بيه اوي ودخلت اوضتنا عشان اطلعه من الكرتونة واشغله واختي كانت في الحمام بتستحمي ,بعد ما خرجت من الحمام كانت لافه الفوطة حوالين وسطها ومن فوق لابسه سوتيان علي بزازها الصغيرة واول ما شافتني ماسك التابلت قربت مني وسحبت مني التابلت وجريت واستخبت تحت السرير ,انا اتغاظت جدا فسحبتها من رجلها من تحت السرير والفوطه وقعت من علي وسطها وحاولت اخد منها التابلت بس هي رافضة فحضنتها من ورا (زي ما كنت بعمل معاها وانا صغير) ولفيت دراعي علي بطنها وبقي زبري لازق في طيزها مباشرة لأنها موش لابسه كيلوت وفضلت ارفعه لفوق وانزلها لتحت عشان تسيب التابلت بتاعي بس هي رافضة فوقعتها علي الارض ونمت فوقيها ومسكت ايديها عشان اسحب منها التابلت بس مع حركتها من تحتي وهي عماله تحاول تهرب بالتابلت مني زبري كان دخل بين فرادي طيازها ومع حركتها لقيت نفسي نسيت التابلت وبدأت اشعر بأحساس غريب في جسمي ناتج من احتكاك زبري بطيز اختي الطريه ,اختي عماله تحاول تقوم من تحتي ومازالت ماسكه التابلت وانا نايم فوقيها وزبري وقف لآخره ودخل بين فرادي طيازها وهي موش منتبهة للي بيحصل في طيزها وحاطه كل انتباههه علي انها تاخد التابلت ,انا نسيت التابلت تماما وبقي هدفي اني امنع اختي من انها تقوم من تحتي عشان اعرف احك زبري في فرادي طيازها اكتر لحد ما لقيت المني اتفجر من زبري وغرق طيازها بالكامل ونزل علي كسها من بره ,بعد ما نزلت المني بتاعي قمت من عليها علطول وهي قامت من تحتي وماسكه التابلت وفرحانة بيه وموش حاسه بالمني اللي غرق طيازها ,وبعد شوية لقيتها بتمد ايديها علي طيزها وبتحسس علي الحاجه اللزجه اللي موجودة بين فرادي طيازها وبتطلع ايديها عشان تشوف ,فلقيت المني بتاعي هي مكانتش تعرف ان دا المني بتاع الراجل وحسبته حاجه خرجت من طيزها فخافت اوي ولسه هتجري من الاوضة عشان تروح تقول لأمي فسحبتها من شعرها وقعدتها علي السرير
فقالتلي وهي بتبكي “بص يا احمد في حاجه خرجت من ورا انا هموت”
فحضنتها جامد وحطيت راسها علي صدري عشان تهدي
وقلتلها “لا يا سارة دا ما خرجش منك انتي ,السائل دا خرج مني انا لما كنتي نايمة تحتي من شويه”
بصت عليا وعينيها كلها برائة وموش فاهمة حاجه
فقلتلها “هاتي التابلت بقي عشان نخلص من الليلة دي”
مديت ايدي عشان اسحبه منها فسحبت ايديها بعيد وحاولت تهرب من جنبي فسحبتها من شعرها ومسكتها من دراعها وقعدتها جنبي علي السرير
وقلتلها “لو انتاي عاوزة التابلت انا هدهولك بس بشرط تعملي اللي اقولك عليه وهيبقي التابلت ليكي علطول وهقول لبابا اني موش عاوزة”
فبصت عليا وهي فرحانة اوي وقالتلي “كل اللي انت عاوزة هعملهولك”
فقلتلها “خلاص في اللي بعد ما بابا وماما ينامو هنشوف”
وفي الليل بعد ما بابا وماما دخلو نامو دخلت انا وسارة اوضتنا
وقلتلها “اقلعي هدومك كلها”
فبصت عليا بأستعجاب وقالتلي “بس كدا عيب”
قلتلها “خلاص يبقي هاخد التابلت بتاعي”
فلقيتها قلعت هدومها علطول من غير تردد وبقيت واقفه قدامي عريانة فسحبتها وقعدتها جنب مني علي السرير ودخلت صباعي في فمها
فقالتلي “ايه القرف دا”
وحاولت تخرج صباعي من فمها فمديت ايدي علي التابلت عشان آخده فلقيتها مسكت صباعي ودخلته تاني في فمها وقعدت تمصه
قلتلها “لازم تمصي صباعي عشان يبقي مبلول وميتعبكيش في طيزك”
وخرجت صباعي من فمها ونيمتها علي السرير وفشخت رجليها عن بعض ودخلت صباعي بكل هدوء في خرم طيزها في البداية اختي قعدت تتألم شويه وخرم طيزها وجعها اوي بس بعد ما سيبت صباعي في خرم طيزها شويه طيزها بدأت تتاقلم علي صباعي وارتاحت شويه ,قعدت احرك صباعي في طيز اختي لجوه ولبره ,كنت بحرك صباعي بالعافية لأن خرم طيزها كان ضيق اوي واختي كانت اعصابها مشدودة من الخوف والقلق من اللي بعمله معاها ,لفيت اختي وقعدتها علي ركبها في وضعية الكلبة ولقيت فرادي طياز اختي طريه وبتخبط في بعضيها زي الملبن مسكت فرادي طيازها بأيديا الاتنين وبعدتهم عن بعض وبان خرم طيزها قدامي بوضوح اكبر ,خرم طيزها كان بينبض من الخوف ,بمجرد ما شوفت خرم طيزها قدامي لقيت زبري اتنفض ووقف ,تفيت علي خرم طيزها ودهنته بصباعي ومسكت زبري وحركت راس زبري علي خرم طيزها الابيض ,ودفعت زبري مره واحدة في طيزها لحد ما بقي زبري بالكامل في احشائها من جوه وخرم طيزها كان بيعتصر زبري بقوة بالغة وهي بتقمط بطيزها علي زبري من الالم وهي عماله تصوت بآهات مكتومة من الخوف انها تصحي ابويا وامي ,فخرجته مره تاني ودفعته بشكل اقوي من المره اللي قبليها وهكذا زبري ما بين داخل وخارج من طيز اختي ويتراقص زبري في امعاءها وهي عماله تتألم وتتأوه لحد ما خرم طيزها اتشخرم من دخول زبري وخروجه فيها وجابت دم من التشققات اللي حصلت في جدران خرم طيزها وبقي زبري يدخل ويخرج بشكل اسهل واسرع من الاول , ومع الحرارة الشديدة في امعاء اختي والحرارة الناتجة عن احتكاك زبري بأمعاء اختي الداخلية لقيت اللبن بتاعي بينسكب بشكل عنيف وغير مسبوق وانصب المني في طيزها وخرج من طيزها وفاض علي السرير وعلي الارض ولما نامت علي ضهرها من الالم لقيت نقط دم من طيزها مخلوطة بالمني بتاعي بتنقط علي وراكها وفخادها ونامت في الليلة وهي محتضنة التابلت اللي خدته بتعب طيزها

سكس اختي سكس اختي سكس اختي سكس اختي سكس اختي سكس اختي سكس محارم قصص سكس محارم محارم مصري سكس اختي سكس اخوات

سكس اختي – زبري يتراقص في طيز اختي الصغيرة – قصص سكس محارم

74% 136 Rates
  • Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *


    Online porn video at mobile phone


    بنات تنيك رجالفلم قص تبادلنيك تعذيب بناتبزاز بزاز كبيرةبنت لبيبي ينكها خوهبورنو بلدىافلام سكس لبنانيهقصص سكس دكتورhttps://edusoft-rae.ru/sexmagxxx/4476/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%83%D9%88%D8%B1%D9%8A-%D8%AC%D9%85%D8%A7%D8%B9%D9%8A-%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D8%B3%D9%8A%D9%88%D9%8A%D8%A9-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B5%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%A1/سكس محجبات عربيسكسيه لبنانيه افطل نيكسكس سهاسكس واليد ينيك بنتقصص بنات شواذيرضع الكسسكس مترجم كلاسكيقصص سكس يييينك امه قبل زوجهااخ ينيك الممحونhttps://edusoft-rae.ru/sexmagxxx/4933/%D8%A8%D9%88%D8%B1%D9%86%D9%88-%D9%84%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D9%86%D8%A7%D9%8A%D9%85%D8%A9-%D8%B9%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%B1%D9%8A%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%B9%D9%87-%D8%B7%D9%8A%D8%B2/نسوان بتنيك بعضسكس سعوديهسكس بنات العربلحس.لكس.عزب.مصريسيكس راهباتاكبر كس في مصرامراة تنيك امراة بزب بلاستيكيقصص نحارمافلام سكس ولادمع ولاد ق سودان 17طيز نايممسيطراتمحجبة بتتناككس خواتهم نيكفرجي إسيويفلم سكس مساجسكس ليبي مسرببول رجال سكس مترجم سود افارقهقصص نيك خيانه محارم سكس سعوديات مع عمال أجانب قضيب كبير.comقصص سكس بدريهمصري ينيك بنت عمرها11سنهسكس بلادىسكس اجنبي صوتقًصّصّ سِكِسِ مٌصّ بّزُ مٌلُبّنَسكس أخ واختهنيك كس عنيفافلام سكس مصرى حديثةافلام سكسي جنسي روسي ينيك الام ويرجع ينيك البنتhttps://edusoft-rae.ru/sexmagxxx/4947/%D8%B3%D9%83%D8%B3%D9%8A-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%83%D9%81%D9%8A%D9%84-%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D8%AE%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%81%D9%84%D8%A8%D9%8A%D9%86%D9%8A/قصص شيملسكس موزةسكس فقط حرجاله خولاتمقاطع نيك سادية وتعذيبمدرسين سكسحلاوة لحس طيزقصض سكسسكس ما لونهاولد يدخل زبه في طيز امه ويفشخها نيك اكس فيديوافلام سكس مكسيكيقصصجنسيةسكس امهت منقبه مصري قصص من العربنيك بلباس قديم بالتنورات عربيات زب يلعب بي زبوسكس امهات هندياتمتناكة قصص الابنه المريضةسكس حقيقيالرجال ينيكون المرأة من طيز سكس عربيسكس هندي المرصاتسحاق محارم بي زب صناعي مترجمتنيك زوجهابزازنسوان محارملحس كسيمقاطع سكس نيك بفنادق الخليج افﻻم سكس اجنبي سادي 2019 وتعذيبقصص سكس مقاطعسكس روس شهوانىسكس اكبرواطول زبسكس عاهرسكس مصري وكلام يهيجصور سكس قصص امي مع جديمسيريس ليدى بوىقصة نيك حاملتنزيالِِِ..ِسكسِِِ..اجمالِِ...منقباتِِ.وعرظِِِ..عرياتِِسكس حيونات وترضع اير حصان ويقذفسكس مخنثين جماعي زب تخينسكس منقبات سمينهالبعبصهسكس نيك في المنزل مقاطع قصيره عالية الجودهسكسي سوداني ليل نهارسكس اختصاب امهات